EXPOSICIÓN / ERAKUSKETA “ El contrato de matrimonio” G. Rossini

13 | 06 | 2024

El Conservatorio Profesional de Música "Pablo Sarasate" os invita a disfrutar hasta el día 20 de junio de la exposición que tenemos en nuestras instalaciones de algunos trajes de la ópera "El contrato de matrimonio" de G. Rossini confeccionados por el alumnado de FP Donibane, de la Guía Didáctica realizada por alumnado de nuestro centro y de la Escuela de Arte y Superior de Diseño de Pamplona.

La ópera se desarrolló dentro del programa INIZIA. Participaron los centros antes mencionados y CI Burlada FP con la realización del maquillaje y peluquería.

¡Os esperamos!

Ekainaren 20ra arte ikastetxean egonen den erakusketa baten berri eman nahi dizuegu. G. Rossiniren "el contrato de matrimonio" opera taularatzeko Donibaneko Lanbide Heziketako ikasleek sortu eta egokitutako jantzietako batzuk egonen dira ikusgai. Opera honen Gida Didaktikoa gure ikastetxeko eta Nafarroako Goiz Mailako Diseinu eta Arte Eskolako ikasleek ondu zuten gainera.

Obra eszeniko hau INIZIA programaren baitan dago kokatua eta Burlatako Lanbide Heziketako ikasleen parte hartzea ere eduki zuen aktore eta abeslarien makilaje eta orrazkeraren atontzean.

Zuen zain egonen gara!