Concierto de Brass Band 5º y 6º/ Ikastetxeko 5. eta 6. mailetako Brass Bandaren kontzertua

CONCIERTO BRASS BAND 5º Y 6º/ IKASTETXEKO 5. ETA 6. MAILETAKO BRASS BANDAREN KONTZERTUA
17 | 04 | 2024

Concierto de Brass Band 5º y 6º Conservatorio Profesional de Música Pablo Sarasate

El próximo lunes 22 de abril tendrá lugar el concierto final de la Brass Band de 5º y 6º del Conservatorio Profesional de Música Pablo Sarasate dirigida por el profesor Iñaki Rodríguez.
Este concierto realiza un recorrido por el repertorio clásico de las Big Bands de Jazz desde los años 30 a los 70. Escucharemos composiciones de Duke Ellington, Buddy Rich, Toots Thielemans o Stevie Wonder.

La entrada es libre hasta completar aforo. ¡Os esperamos!

Ikastetxeko 5. eta 6. mailetako Brass Bandaren kontzertua

Heldu den astelehenean, hilak 22, Iñaki Rodriguezek zuzenduriko ikastetxeko 5. eta 6. mailetako Brass Bandak kontzertua eskainiko du Fernando Remacha Auditorioan 19.30etatik aurrera.

30. hamarkadatik hasi eta 70. hamarkada bitarte formazio honetarako idatzitako pieza klasiko sorta bat egonen da entzungai, Duke Ellington, Buddy Rich, Toots Thielemans edo Stevie Wonder konpositoreak tarteko.

Sarrera librea izanen da edukiera bete arte.
Zure zain egonen gara!