CONCIERTO DE BANDAS DEL CENTRO / IKASTETXEKO BANDEN KONTZERTUA

09 | 05 | 2024

20-V-2024 lunes / astelehena  19.30 -  Entrada con invitación / Sarrera gonbidapenarekin

Este año celebramos el centenario de “Rhapsody in Blue” de George Gershwin (1898-1937) con un concierto en el que las bandas del conservatorio interpretan composiciones significativas ubicadas en Norteamérica.

El concierto comienza con una selección de la ópera “Porgy and Bess” de Gershwin, una historia de amor y de lucha en la comunidad Afroamericana de Catfish Row del sur de Estados Unidos. Le seguirá la banda sonora de la película japonesa “Princesa Mononoke” de Joe Hishaishi, y continuamos con las aventuras de “Tom Sawyer” y el retrato de los personajes de sus historias. Además incluiremos “Highlights from Chess”, un popurrí del musical sobre la Guerra Fría que fusiona rock y elementos clásicos.

El espectáculo terminará con “Rhapsody in Blue”, interpretado por Naiara Egaña en el piano, profesora del centro. Esta conocida composición combina elementos de jazz y música clásica desplegando la facilidad melódica y originalidad que sigue cautivando al público cien años después de su creación.

¡No os lo perdáis!

Aurten George Gershwinen (1898-1937) "Rhapsody in Blue" -ren mendeurrena ospatuko dugu, kontserbatorioko bandek Ipar Amerikan kokatutako konposizio esanguratsuak interpretatzen dituzten kontzertu batekin.

Programa Gershwinen "Porgy and Bess" operaren aukeraketa batekin eta Estatu Batuetako hegoaldeko Catfish Row komunitate afroamerikarraren maitasun eta borroka istorioarekin hasiko dugu. Joe Hishaishiren “Mononoke printzesa” pelikularen soinu banda entzungo dugu ondoren, eta "Tom Sawyer" en abenturekin eta bere istorioetako pertsonaien erretratuekin ondoren. Gainera, "Highlights from Chess" ere izango dugu, rocka eta elementu klasikoak uztartzen dituen Gerra Hotzari buruzko musikalaren popurria.

Ikuskizuna amaitzeko, "Rhapsody in Blue" joko du zentroko irakasle den Naiara Egañak pianoan. Konposizio ezagun honek jazz eta musika klasikoko elementuak konbinatzen ditu, erraztasun melodikoz eta originaltasunez, sortu eta ehun urtera publikoa erakartzen jarraitzen duena.

Ez ezazue gal!